Bledar Myrtaj – Modelimi i shpërndarjes së ndotjes në Lagunën e Karavastasë
Shkolla verore në FSHN, UT
Në kuadër të Rrjetit “Shkenca dhe Teknologjia e Materialeve” dhe të Projektit të DAAD të miratuar për vitin 2015 “Rindërtimi Akademik i Evropës Juglindore” në periudhën 13-24 […]
Doktoratura Albana Mehmetaj, Fakulteti i Histori-Filologjise, Departamenti i Letersise
Doktoratura Albana Mehmetaj, Fakulteti i Histori-Filologjise, Departamenti i Letersise
Doktoratura Enkleva Halluni, Fakulteti i Shkencave i Natyrore, Departamenti i Kimise Industriale
Doktoratura Enkleva Halluni, Fakulteti i Shkencave i Natyrore, Departamenti i Kimise Industriale
POLIFORMIZMI GJENETIK I SISTEMIT HLA NË POPULLATËN SHQIPTARE DHE ROLI I KËTIJ SISTEMI NË REALIZIMIN E ALOTRANSPLANTEVE
Ferkena Shyti – POLIFORMIZMI GJENETIK I SISTEMIT HLA NË POPULLATËN SHQIPTARE DHE ROLI I KËTIJ SISTEMI NË REALIZIMIN E ALOTRANSPLANTEVE
STUDIMI I NDOTJES INDUSTRIALE TË QYTETIT TË ELBASANIT, NËPËRMJET MONITORIMIT TË NDOTËSVE INORGANIKË NË PLUHURAT E AJRIT
Piro Karamelo – STUDIMI I NDOTJES INDUSTRIALE TË QYTETIT TË ELBASANIT, NËPËRMJET MONITORIMIT TË NDOTËSVE INORGANIKË NË PLUHURAT E AJRIT
Doktoratura Albert Sheqi, Fakulteti i Gjuheve te Huaja, Departamenti i Gjuhes Angleze
Doktoratura Albert Sheqi, Fakulteti i Gjuheve te Huaja, Departamenti i Gjuhes Angleze
MBI PËRKTHIMIN SHQIP TË ROMANIT ULIKSI (ULYSSES) TË XHEJMS XHOJSIT (JAMES JOYSE) (KRAHASIM PËRKTHIMI PËRMES SHTJELLIMIT LETRAR)
Rozana Bela – Mbi përkthimin shqip të romanit ‘Uliksi’ (Ulysses) të Xhejms Xhojsit (James Joyse) (Krahasim përkthimi përmes shtjellimit letrar)
FEEDBACK-VENDI DHE RËNDËSIA E TIJ NË VLERËSIMIN FORMUES TË NXËNËSVE GJATË PROCESIT TË MËSIMDHËNIES DHE NXËNIES SË GJUHËS ANGLEZE
Pandora Teta – Vendi dhe rëndesia e tij në vlerësimin formues të nxënësve gjatë procesit të mësimdhënies dhe nxënies së gjuhës angleze
Doktoratura Nazmi Xhomara, Fakulteti i Shkencave Sociale, Departamenti i Psikologji-Pedagogjise
Doktoratura Nazmi Xhomara, Fakulteti i Shkencave Sociale, Departamenti i Psikologji-Pedagogjise