Denada OLLI – “Roli dhe rëndësia e strategjive promocionale në zhvillimin e turizmit:Rasti i Pogradecit”
ANALIZA E PËRCAKTUESVE TË KËNAQËSISË DHE BESNIKËRISË KONSUMATORE NË FUNKSION TË STRATEGJISË MARKETING(RASTI I INSTITUCIONEVE MIKROFINANCIARE NË SHQIPËRI)
Xhevair PELIVANI – “Analiza e Përcaktuesve të Kënaqësisë dhe Besnikërisë Konsumatore në Funksion të Strategjisë Marketing(Rasti i Institucioneve Mikrofinanciare në Shqipëri)”
PËRSHTATJA E KAPITALIT HUMAN NDAJ NDRYSHIMEVE TEKNOLOGJIKE NË SHQIPËRI
Lorena ALIKAJ – “Përshtatja e kapitalit human ndaj ndryshimeve teknologjike në Shqipëri”
NJË AKTIV I PAÇMUAR-VLERA E BURIMEVE NJERËZORE DHE KONTABILITETI I TYRE
Elda HOXHAJ – “Një aktiv i paçmuar -Vlera e burimeve njerëzore dhe kontabiliteti i tyre“
NDIKIMI I ANALIZËS FINANCIARE NË PËRMIRËSIMIN E PERFORMANCËS SË ADMINISTRATËS TATIMORE
Elsia GJIKA – “Ndikimi i analizës financiare në përmirësimin e performancës së administratës tatimore”
SHKAQET DHE SIMPTOMAT E FALIMENTIMIT:NJË ANALIZË SASIORE DHE CILËSORE E BIZNESEVE SHQIPTARE
Zhaklina DHAMO – “Shkaqet dhe simptomat e falimentimit:Një analizë sasiore dhe cilësore e bizneseve shqiptare”
KAPACITETI PËRTHITHËS I FONDEVE TË BE-SË,SFIDAT E SHQIPËRISË
Jola KEPI (HIMÇI) – “Kapaciteti përthithës i fondeve të BE-së,sfidat e Shqipërisë”
MARKETINGU NËPËRMJET INTERNETIT DHE RRJETEVE SOCIALE TË KOMUNIKIMIT.(ZBATIMI DHE POTENCIALET NË REALITETIN SHQIPTAR)
Metin BARXHAJ– “Marketingu nëpërmjet internetit dhe rrjeteve sociale të komunikimit. (Zbatimi dhe potencialet në realitetin shqiptar)“
RIZBULIMI I HISTORISE PËRMES MEDIAS. RASTI I VITEVE 1921-1924
Iris LUARASI – “Rizbulimi i historisë përmes medias. Rasti i viteve 1921 – 1924”
MARRËDHËNIET E BE-SË ME BALLKANIN PERËNDIMOR GJATË TRANZICIONIT. RASTI I SHQIPËRISË
Lumnis ÇELA – “Marrëdhëniet e BE-së me Ballkanin Perëndimor gjatë tranzicionit. Rasti i Shqipërisë”