Enejda (Osmanaj) SHYTI–“Mbrojtja e Pronësisë Intelektuale sipas Legjislacionit të Bashkimit Europian. Vështrim krahasimor i legjislacionit të Bashkimit Europian me legjislacionin e Shteteve të Bashkuara në […]
Përdorimi i metodave histo-citologjike dhe histokimike për karakterizimin e disa specieve bimore me vlera mjekësore
Jonida BALLA–“Përdorimi i metodave histo-citologjike dhe histokimike për karakterizimin e disa specieve bimore me vlera mjekësore”
Dita Ndërkombëtare e Grave dhe Vajzave në Shkencë
Dita e Grave dhe Vajzave në fushën e kërkimit shkencor 11 Shkurti shënohet si Dita Ndërkombëtare e Grave dhe Vajzave në Shkencë dhe zbatohet […]
Evoluimi i gjinive të gazetarisë në rrjetet sociale në Republikën e Kosovës
Lumnije Bajrami–“Evoluimi i gjinive të gazetarisë në rrjetet sociale në Republikën e Kosovës”
Garancitë legjislative dhe politikat mbrojtëse ndaj të miturve të dënuar në Shqipëri. ”Profile krahasuese me shtetet e BE-së”
Marsida GRAMI-”Garancitë legjislative dhe politikat mbrojtëse ndaj të miturve të dënuar në Shqipëri. ”Profile krahasuese me shtetet e BE-së”
Ndikimi i sistemeve ndërorganizative të informacionit në fleksibilitetin e kompanive
Valbona Dhjaku–“Ndikimi i sistemeve ndërorganizative të informacionit në fleksibilitetin e kompanive”
Sistemet inteligjente interaktive e-learning në ndihmë të përmirësimit të teknikave të mësimdhënies
Loreta LEKA–“Sistemet inteligjente interaktive e-learning në ndihmë të përmirësimit të teknikave të mësimdhënies”
Figura e femrës në veprën e Kadaresë
Ylli SULA–“Figura e femrës në veprën e Kadaresë”
Analizë kontekstuale e parkut të Apollonisë
Marin HAXHIMIHALI–“Analizë kontekstuale e parkut të Apollonisë”
Hapet thirrja për aplikime për bursa në kuadër të programit Erasmus+ KA107 në Universitetin e Targu Mures në Rumani, për stafin me kohë të plotë të Universitetit të Tiranës për mësimdhënie / trajnim, për semestrin e dytë të vitit akademik 2021-2022.
Hapet thirrja për aplikime për bursa në kuadër të programit Erasmus+ KA107 në Universitetin e Targu Mures në Rumani, për stafin me kohë të plotë […]