Programi i transparences
Programi i Transparencës Universiteti i Tiranës Hyrje |
Rreth autoritetit |
Kuadri ligjor rregullator Tekstet e plota |
E drejta për t'u informuar dhe për t'u ankuar |
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi UT | Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të UT | Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat |
Shërbimet që ofrohen nga UT | Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të UT | Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve |
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve | Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga UT | Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga UT |
- Strukturat Organizative dhe Organika e Personelit Akademik në njësitë kryesore të UT-ës, sipas njësive bazë shoqëruar me jetëshkrime
- Rezultatet e Kontrollit të Verifikimit të Titujt Shkencor
- Struktura e pagave
- Funksionet dhe detyrat e UT
- Qendrat Kërkimore Shkencore dhe Qendrat e Studimit Ndërdisiplinor
- Strukturat Shëndetësore Universitare
- Autoritet dhe Organet Drejtuese UT
- Komisionet e përhershme në UT
- Këshilli i Etikës në UT
- CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit,përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të UT, përshkrim të procedurës së zgjedhjes,kompetencat dhe detyrat e tyre
- Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të UT për të marrë vendime
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e UT Përfshirë adresën) postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave-Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve)
- Legjislacion ndërkombëtar
- Legjislacion kombëtar
- Akte nënligjore
- Rregullore të UT-ës
- Rregullore e Organizimit të programeve të studimit
- Kodi i Etikës
- Vendime të Këshillit të Etikës
- Urdhëra
- Strategji
- Raport vjetor
- Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit
- Manuale/dokument politikash, që ka lidhje me funksionet e AP dhe që prek publikun
- Koordinatori
- Znj.Ada RUMNICI, Specialiste, Sektori Juridik pranë Rektoratit të UT-së
- Tel
- +355 4 2234663
- Adresa
- Adresa: Godina Liria, rruga Arben Broci Tiranë, Shqipëri
- Orari
- E hënë – E enjte: 08:00 – 16:30
-
E premte: 08:00 – 14:00
- E hënë – E enjte: 08:00 – 16:30
- Format kërkese / Shpjeguese (Hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
- Format ankese / Shpjeguese (Procedura e ankimit tek Komisioneri)
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara përfshirë të dhënat për buxhetin afatmesëm (PBA)
- Tabela raport monitorimi
- Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
- Donacione, sponsorizime
- Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
- Mbi procedurën dhe dokumentacionin e kërkuar për ndryshimin e gjeneraliteteve në Universitetin e Tiranë
- Seksioni Shërbimet që ofrohen nga UT
- Procedurat e Konfirmimit
- Informacion mbi zbatimin dhe monitorimin e kontratave, si dhe udhëzues e politika të ndryshme
- Instrumentet e financimit të studimeve dhe procedurat përkatëse dhe kriteret
Shënim: Lëshim dokumentacioni/Leje/Licenca/Autorizime etje.
- Njoftimi dhe konsultimi publik (Kliko këtu)
- Koordinatori i Njoftimit dhe Konsultimit Publik në UT
- Znj.Vilma KAPXHIU, Specialiste në Sektorin me Marrëdhënie me Studentët, në Drejtorinë e Marrëdhënieve me Publikun dhe Studentëve
- Tel
- 042258445
- Adresa:
- Rektorati, Bulevardi “Dëshmorët e Kombit” Sheshi “Nënë Tereza” Tiranë, Shqipëri
- Orari
- E hënë – E enjte: 08:00 – 16:30
- E premte: 08:00 – 14:00
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
- Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AP
- E hënë – E enjte: 08:00 – 16:30
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AP
- Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve
- Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim
- Procedura e ankimimit
- Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për AP që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet
- Njoftime të ndryshme
- Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
- Raporti i vlerësimit për akreditimin institucional
- Publikime
- Projekte
- Programi Erasmus+
- Programi Erasmus+ për mobilitete hyrëse
- Programi Erasmus+ për studentët
- Programi Erasmus+ për stafin
- Programi Mevlana
- Marreveshjet e nenshkruara ne Kuader te Programit Erasmus+
- Marreveshjet e nenshkruara bilaterale
Shënim: AP vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.
Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Universiteti i Tiranës (në vijim “UT”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të UT. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit UT duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga UT.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.